top of page

Welcome to Trieste, we look forward to seeing you soon.

certificato-eccellenza-5 (7).png
Lo staff
Welcome

Trieste is waiting for you to introduce you to many different things ...

Minimum stay 2 nights.
Check in : from 6.00 pm or with reservation if possible with owner
Parking free: 100 meter at MIB Trieste Manager School
 
 
 
 
 

 

 

 

Who we are
what to do

 

Hospitality, safety and welcome:

 

We are a family with a passion for travel, lovers of nature and the sea, we have been working in tourism with passion and enthusiasm for 15 years. We offer you a welcoming and informal place, for guests who also want to get to know the culture and people of Trieste

 

We are eco-friendly, solar panels, energy saving light bulbs, recycling and pellet heating.

 

Our rustic house has been renovated taking into account the original architecture, in stone and wood.

We have 2 rooms with 2 private bathrooms inside the room, fan / air conditioning, coffee machine, boilre tea,use kitchen.

The rooms are sanitized with the Ozone method.

The Room rooms
Our rooms are rustic in style, with exposed beams, wood and stone and private bathroom inside for the comfort of our guests. Cleaning and sanitizing with Ozone will make your stay comfortable and safe.

Comfort e  simplicity

For further information you can write a request to info@alferdinandeo.it

or call 340 643 7734.

If we don't respond immediately we could be busy cleaning or welcoming, be patient and try again.

Thank you all.

  • Cè il bagno in stanza?
    Si
  • C'è il parcheggio privato?
    No, ma si può lasciare l'auto a 100 mt nel parcheggio del Mib, gratuito e non custodito, oppure nella strada pubblica vicino ma è molto stretto, non custodito.
  • Siete in centro?
    No, a 5 km da Piazza Unità sulla collina. C'è un servizio bus ogni 7 minuti che porta direttamente al capolinea in centro, fino mezzanotte.
  • Posso portare il mio cane?
    Purtroppo causa allergia al pelo non accettiamo animali.
  • C'è la cucina, e la colazione?
    Abbiamo la cucina a disposizione degli ospiti. Al mattino, lasciamo il tavolo pronto con il nome dell'ospite, e quando si sveglia può prepararsi il caffè o thè all'ora che vuole, troverà sul suo tavolo, biscotti,marmellata,fette biscottate, e in frigo latte,succo e burro. Poi dopo colazione, riordiniamo e laviamo noi. Chi usa la cucina per farsi un pasto veloce o consumare qualcosa d'asporto, è pregato di lasciare lo spazio in ordine dopo l'uso.
  • Come si aggiunge una nuova domanda e risposta?
    Per aggiungere una FAQ, segui questi step: 1. Gestisci le FAQ dal pannello di controllo del sito o dall'Editor 2. Aggiungi una nuova domanda e una risposta 3. Assegna le FAQ a una categoria 4. Salva e pubblica. Puoi sempre tornare indietro e modificare le FAQ.
  • Posso inserire un'immagine, un video o una GIF nelle FAQ?
    Sì. Per aggiungere i media, segui questi step: 1. Gestisci le FAQ dal pannello di controllo del sito o dall'editor. 2. Crea una nuova FAQ o modificane una esistente 3. Dalla casella di testo della risposta, clicca sull'icona video, immagine o GIF. 4. Aggiungi i media dalla tua libreria e salva.
  • Come modifico o elimino il titolo di una FAQ?
    Puoi modificare il titolo dalla scheda impostazioni delle FAQ nell'editor. Per rimuovere il titolo dall'app per dispositivi mobili, vai alla scheda “Sito e app” nell'app Wix Owner.
bottom of page